[FreeBSD] kerdes biztonsaggal/betoressel kapcsolatban (Szilveszter figyelmebe!)

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Május. 3., Cs, 20:33:55 CEST

> Ebben az esetben megoldas lehetne egy olyan celkutyu, amit kulso ceg
> gyart es logot rogzit mondjuk RS-232-n fogadva.  A gep maga mondjuk le
> lenne plombalva es nem sokmindenbol allna, egy visszahulyitett PC is

en meg nem lattam ilyen celeszkozt...

> eleg amin fut egy syslogd es mondjuk egy logrotate/newsyslog szeru
> kepzodmeny, input/output device-okat le lehet sporolni, egy belso disk
> es egy led (vagy 3-jegyu kijelzo, rs6k rulez :) ami az abnormalis
> mukodest jelzi.

en mondjuk azt nem sirom vissza, sosem tudtam, mit jelent az adott szam :)
linuxra van eleg jo cucc
http://lcdproc.omnipotent.net/
ilyen kellene bsd-re is, ha meg nincs
nem tudja valaki, hol lehet ilyen lcd kijelzot venni meg esetleg keypad-et
(ha ez a neve annak a kis kutyunek, ami tulajdonkeppen gondolom valami
kisebb, esetleg csak numerikus billentyuzet)

Gabor