[FreeBSD] kerdes biztonsaggal/betoressel kapcsolatban (Szilveszter figyelmebe!)

=?X-UNKNOWN?Q?Moln=E1r_M=E1rton?= mm at ferrumino.hu
2001. Május. 3., Cs, 14:16:53 CEST

> mert ha hozzad valaki betor vagy probalkozik, van 1 toled fuggetlen
> valami, ami ezt igazolja
> ellenkezo esetben csak sajat magad tudod igazolni, ami nem feltetlenul
> eleg... plusz, ha letorlik a geped, akkor 0 bizonyitek marad
> (ok, a Kurt visszaallitja, de mi van, ha tavolrol beolvasztjak)
> mig ha kifele loggolsz, akkor az esetleg megmarad
Marmint en arra gondoltam, hogy az alternativa az, hogy hazon belul
loggolok mas gepre/nyomtatora, vagy hazon kivul. Ez utobbinal nem latok
elonyt, hanem hatrany, hogy az intezmenyem halozati forgalmat dagasztom,
emellett egy olyan gepben kellene biznom, aminek a hatara egy "Rugj
belem" feliratu cetli van teve.

> persze ennek a megbizhato logszervernek a vedelme, uzemeltetese kerdes
Szoval igazabol szerintem az otlet tok jo, csak van nehany hatulutoje.

Udv,
mm