[FreeBSD] photoshop for bsd

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Május. 2., Sze, 21:58:59 CEST

On Wed, May 02, 2001 at 09:43:57PM +0200, Simonics Zsolt wrote:

> Es az Adobe vajon tud errol? :))
> Vilagszenzacio lenne...

Na itten van valami konfuzio szerintem. Ha jol emlexem, Photoshop nem volt
Linuxra, de Frame Maker beta igen. Mas kerdes, hogy az Adobe ugy dontott,
hogy a betateszt nem jott be es azota mar torolte a download oldalt. Ja, es
a beta idolimites volt, (es mar lejart) de ettol meg nem lepodnek meg, ha
valamelyik magyar elit szam.tech magazinnak alcazott reklamujsag lehozta
volna megint.

Photoshoprol nem tudok. a Corel cucc meg egy vicc. Wine. Bleh. Irtak volna
meg szepen Linuxra legalabb. De a dehogy. Ahhoz mar dolgozni is kellett
volna. Csak nehogy ez legyen az uj iranya a nagyobb programok
Linuxra/UNIX-ra "portolasanak".

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *