[FreeBSD] OpenBSD 2.8 + ipnat

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Május. 2., Sze, 21:30:08 CEST

Hello,

On Wed, May 02, 2001 at 08:59:53PM +0200, Gabor Dolla wrote:

> core dump-ba beleneztel ?

Mire ez a leveled megérkezett, már javában a kdump-on lógtam :)
Megoldódott a probléma, a "portmap tcp/udp auto"-t nem emésztette meg
szerencsétlen, ezt megváltoztattam és most elég sirály, a ktrace.out is elég
biztató, tehát jelentem: OpenBSD még mindig rulez :)
(csak nincs defaultból killall, magyar billentyűzet - de van: syscons-zal,
egyébként csinálom pcvt-hez is!, ilyenek, de kit érdekel)

Üdv

Mico