[FreeBSD] photoshop for bsd

Devil Inside airscape at bsd.hu
2001. Május. 2., Sze, 20:08:10 CEST

Hali!

> De ha talasz Photoshop-ot ,szolj erdekelne hogy hogy portoltak :))))

Van linuxra, a CHIP CD-n volt rajta nemreg.

> Max Wine-vel (Windows Emulator) fogod elinditani.

Igen Corel-ek megbuheraltak a wine-t es azon keresztul fut, linux alatt
nekem anno meg ment a dolog de .rpm nem a legjobb megoldas itt bsd alatt,
megy megy de feleslegesen nem akarom letolteni ha van bsd verzio is.

> Viszont helyette ajalnhatom a GIMP-et vagy a Corel alkalmazasait. Amik

Ez az amibe nem akarok belekezdeni, van fent GIMP es tudom, hogy jo, de en
a psp-t jobban ismerem.

ciao
Yane