[FreeBSD] smssend

Petrikovics Balazs gaab at bsd.hu
2001. Május. 2., Sze, 19:53:57 CEST

Sziasztok!

On Wed, 2 May 2001, Aries wrote:

> Pl. ha Squidban mindenfele anonymizer dolgot beallitasz, akkor sem megy :(

Ket kutya van itt elasva. Az egyik tenyleg egy cookie.. lynxszel azert nem
megy, mert a 777sms egy .gif lekeresekor kuldi el a szukseges cookie-t
(publogaleria.gif). A masik az az, hogy a FORM ujabban tartalmaz 3 hidden
tipusu valtozot, aminek az erteke (es neve..) sajna alkalmankent valtozik.
Mar csak erre kene vhogy raidomitani az smssend-et :)

udv,
Gaab