[FreeBSD] binarisok olvashatosaga... miert?

Pirity Tamás Gábor ptg at apaczai.rulez.org
2001. Május. 2., Sze, 14:53:17 CEST

Ha jól hiszem, Aries írta az alábbiakat:
> En fokepp arra ertettem, hogy adott egy program, amihez megjelent egy
> exploit, de mi nem tudunk rola. Ekkor nem hatrany az, ha egy user pl. nem
> tudja megnezni, hogy milyen verzioju az az adott program, vagy barmi egyeb.
Nagyon sok program ,,magától'' is kiírja.

> Csak azert nem ertem, mert a mukodteteshez felesleges, egy atlag user meg
> ne is akarjon mast, minthogy lefusson a stuff.
Átlag user nem is akar mást. De őt nem is érdekli az a bit...

Egy időben nekem is eszembe jutott az ilyesmi; de tényleg igaz, hogy
ha valakinek kell, akkor úgyis tud gyártani egy ,,olvasható'' binárist
a legtöbb cuccból.

Mondjuk másolásvédelemnek érdekes lehet, ha megengedem bárkinek, hogy
használhassa az általam írt progamod, de nem hagyom, hogy lemásolja
magának. :)

--
PTG
Your own mileage may vary.