[FreeBSD] OpenBSD/alpha

Gyenes Istvan frts at simba.sch.bme.hu
2001. Május. 2., Sze, 00:39:19 CEST

On Wed, 2 May 2001, Goodman wrote:

> Hat nemtom, ismerosom annak orult hogy egy linuxot sikerult bebootolnia
> egy Jensenen, ezeknek a processzorkartyajan ha jol tudom Designed for
> Windows NT felirat talalhato... :), bar nekem sosem volt alpham, csak

Nem :-)) Ez volt az elso alpha amin Windows NT-t (WinNT 3.1-et) lehetett
futtatni. Ket verzioban futott a DecPC axp 150 es a Dec 2000 model 300
nevek alatt, legalabbis igy remlik.
A Jensennek bizony van OSF es VMS konzolja is. Mivel nekem az egyik itt
zorog mellettem Digital Unix-al, a maisk a masik szobaban Debian 2.2 +
Raid 0.9 -el. Szoval megy am rajat a linux is rendesen. Sot mitobb
meglehetosen stabilnak tunik.
Csak vannak bizonyos dolgok amit szem elott kell tartani ha az ember
Jensen-t hasznal linux-al :-))

> vax. Most eppen NetBSDvel, majd OpenBSD-vel probalkoztunk, 2 vaxot
> szeretnenk clusterozni, de nem nagyon jon ossze... A gond hogy csak az
> egyik vaxban van HDD, a masikat halorol bootolnank..., de a NetBSD-n a
> defaultbol telepitett mopd coredumpol, bar pcn is, nem csak vaxon.
Ahham, masik kis kedvencem a vax :-) Ebbol is van egy par darab itthon.
Viszont nem vagyok abban biztos, hogy Net vagy OpenBSD alatt lenne rendes
cluster. Biztos van? Mert en csak Digital Unix es VMS alapu cluster
megoldasrol tudok. Bar lehet, hogy tevedek.

Moprol:
En anno linux-rol bootoltam be, de most mar van bennuk diszk is, ugyhogy
felhagytam a mop-s bootolassal. Volt vele nehany szivas, de utanna
mukodott. Ha kell nemi info akkor megprobalom vegiggondolni mivel szivtam.

> egyelore... Meg az OpenVMS-t kene kiprobalni, bar mire azt feltelepitjuk
> es beletanulunk... :) na meg meg is kellene szerezni.

Jo am a VMS csak szeretni kell.Amugy is vax-on VMS az igazi. :-)
Kar, hogy en sem nagyon ertek hozza.....me'g :-)))

--
frts