Nagy baj van...

sajt at amon.hu sajt at amon.hu
2001. Már. 31., Szo, 17:48:14 CEST

Hello mindenki,

MEgprobaltam felrakni az OpenBSD-t a gepemre, megpedig a 3. particiora.
Kozben olvastam a hozzavalao leirast, szerintem mindent jol csinaltam.
Ezekutan rebootol-t a gep, es azt irta ki, hogy bad magic, es megallt.
Ez volna a kisebbik baj, de mikor megneztem fdisk-el, 4 db tokures particio
"vigyorgott" vissza, amitol en viszont teljesen elszomorodtam. :(. Gondolom
az mbr-t irta ki rosszul valamiert...
Vissza lehet hozni az elveszett particiokat valahogy? Vagy mondjak le rolla
teljesen? Eleg fontos dolgok voltak rajta..
Eredetileg a gepen egy win2000 es egy freebsd volt, a bsd bootolt. A mellettuk
levo particiora akartam, feltenni az openbsd-t.

Remelhetek?

--
Tamas Amon
sajt at amon.hu