[FreeBSD] IPv6 + FreeBSD

Vago Krisztian ttn at asterix.direct.hu
2001. Már. 30., P, 01:55:00 CEST

On Thu, 29 Mar 2001, Szigeti Szabolcs wrote:

> Szia!
>
> Mi eleg regota ipv6olunk FreeBSD alatt.
>
> Szerintem nem allitod be az IPv6 routokat.
>
> Szabolcs

Nos a problema tenyleg a route korul van de egyszeruen nem tiszta hogy
mint is.
van egy gif0 ahova a tunnel hozzam jon nemetorszagbol
ez amin tesztetelem a gif1 lesz, ez az amit nem tudok hogy routeloni.
egyszeruen nem jovok ra hogy a gif1-hez rendelt tartomanyt hogy routoljam
ki a gif0-n keresztul

ha a gif1-es tartomanyt routolom ugy hogy route add -inet6
tartomany:: -interface gif0 akkor nem lat semmit sem a tunnel masik vegen
ha gif0 helyett ott gif1 van akkor klaszul hasznalhato a tartomany de csak
a tunnel ket pontja kozott, nem routol...

Ha tudsz segiteni, nagyon megkoszonnem.

Vago Krisztian