[FreeBSD] !!RESETELGET A SZERVER!!

Vastagh Norbert vasti at freemail.hu
2001. Már. 28., Sze, 14:54:43 CEST

On Tuesday 27 March 2001 00:10, you wrote:

> Jah.. A vas benne Athlon, meg Asus alaplap. 512 mega RAM. 4
> giga merevlemez..

En a helyedben cserelnek alaplapot meg processzort is. A multkor
szivtam meg egy Asus K7V / K7M + 700 / 850 Athlon parositassal, ami
ArchiCAD alatt egyfolytaban fagyott...(mindket alaplap mindket
procival, tobbfele videokartyaval meg memoriava, Win98 es ME alatt,
ugyhogy PIII lett belole, azot a csont stabil)
Milyen winchester van benne? Az is lehet, hogy nem birja az UDMA66-os
(100-as?!) vezerlot, ilyet is tapaszaltam mar, meghozza WD vinyo nem
ment stabilan a HPT370-el... 815E 100-as vezerlojen jo volt, meg a
HPT370-en jo volt a Quantum ;-)
Na, ezeket csak azert irom le, hogy utaljak ra: hardverrel nagyon
jokat lehet szivni!

A reszeteleshez pedig: volt egy LX-es alaplapom, Cel.300 procival.
Win98 alatt csont jo volt, egy "korbebovites" utan beraktam a
szerverunkbe (linux) a jo oreg AMD K5-100 helyett ;-) Ment is, csak
amikor elkezdtun ra CD image fajlokat masolni, mindig leresetelt.
(Samba, akkor mar napok ota ment rajta a szamlazas!) Aztan
probalgatas utan kiderut, hogy 6-7 meganal nagyob fajlok
fel/lemasolasatol leresetel a gep... Cserelgettem halokartyat,
memoriat, winchestert, tapot, de vegul az alaplap volt a hibas, ami
azota is wines gepben jol mukodik!

Ezek utan jo hibakeresest ;-)

--
Vastagh Norbert