chello

Nagy Tamas nthomas at cs.bme.hu
2001. Már. 27., K, 22:11:31 CEST

Szia!

	Ne haragudj, hogy ilyennel zavarlak, de szemembe otlott az email
cimed a magyar FreeBSD levlistan (lattam, hogy chello-s). En meg csak
gondolkodom az elofizetesen, es nagyon kivancsi lennek valakinek a
velemenyere, aki mar hasznalja. Sajnos a kornyezetemben nem sokan vannak
ilyenek (ertsd: nincsenek :-( ).
	Ha van ot perced, legyszives ird meg, hogy milyen a szolgaltatas
szinvonala. Foleg a savszelessegre vagyok kivancsi, hogy mondjuk gyors
magyar szerverekrol mennyivel lehet letolteni. Terjednek tovabba remhirek
5GB-s letoltesi korlatrol, meg ilyenekrol. Ehhez volt mar 'szerencsed'?
Gondolom FreeBSD alol is megy a dolog, ugye? Csak egy Ethernet kartyat
dugnak a gepbe, ha jol tudom 3COM-ot, ugye?
Valaszodat elore is koszonom.
Udv,
Nagy Tamas