[FreeBSD] ext2

Aries aries at bsd.hu
2001. Már. 23., P, 11:33:23 CET

Hell!

On Thu, Mar 22, 2001 at 12:33:22PM +0100, Gabor Zahemszky wrote:

> Erdekes, nem is tudok ra mit mondani, csak egy kerdes: hogy a banatba csinaltad

Ez ugy volt, hogy akadt egy szabad logikai particiom. Erre akartam felrakni
a FreeBSD-t, de nem volt hajlando logikaira felmaszni, ezert lepusztitottam,
es a felszabadult helybol csinaltam primarty-t.

> igy?  (Egy tipp: biztos hogy van valami ilyesmi - mondjuk egy Norton DiskEdit,
> vagy ilyesmi, mi lenne, ha megcserelned a ket particios tabla bejegyzest?)
> Hatha meggyogyul?

Hogy oszinte legyek, ezzel a legutolso esetben kiserleteznek :]

Megerdeklodom ott is :)
bye,
--
    _    _