[FreeBSD] cd lejatszas, volt: MPEG lejatszas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 22., Cs, 16:55:33 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 02:55:39PM +0100, Zsolt Kuti wrote:

> Ja. Gyorsan ki akartam probalni, de lealltam vele, mikor lattam,
> hogy a Motifot akarja letolteni.
> A java miatt fent van az openmotif-devel-2.1.30-4_MLI Open Motif
> 2.1.30 - Development libraries and header files
> Ez nem volt eleg. Panaszkodott valamelyik lib hianyara.

Bocs a belepofiert, de nekem szepen megy Lesstif-el is meg OpenMotif-al is,
igaz, en portsbol forditottam es ezert nekem a full van fenn, nem csak a
devel. (Csak azt tudnam ki adta ezt a zsenialis nevet neki, minden linuxos
azt fogja hinni, hogy a ketto kozul ez a "nagyobb" pedig egy fraszt, a nem
devel az ami nalad fordul es full, a devel meg binaris es nem full ugy
latszik.)

De ha van Motif akkor allitsd at az /etc/make.conf-ban a megfelelot, mert
kulonben nem talalja meg..

HAVE_MOTIF= yes

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *