[FreeBSD] MPEG lejatszas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 22., Cs, 16:48:14 CET

Szia!

On Thu, Mar 22, 2001 at 12:13:38PM +0100, Gabor Zahemszky wrote:

> En is epp ezt csinaltam ejjel fel kettoig - visszatertem a sztorira.

Eredmenyek? Vagy csak ugy altalaban?

> Szerintem Sziszi arra gondolt (amire en is), hogy az lenne a jobb, ha nem
> ilyen modon ismerne fol.  Ne kerdezd hogyan, nem nagyon neztem mit keres,
> es azokat mi egyeb modon lehet megtudni.

Hat hogy tamogatod-e pl az MMX-et, SSE-t, vagy eppen a 3D Now!-ot. Ezert
irtam amit irtam: FreeBSD-n ugyanezt a problemat nagyon szepen megoldottak,
nekem csak annyit kell beirni, hogy i686 es a bsd.cpu.mk tudja a tobbit.

> Haat!  Itt azert ne'mileg ellentmondok.  Ha valamihez nincs doksi, de igy
> el lehet indulni, akkor inkabb induljunk el igy, hatha kesobb megis lesz
> doksi, lehet csinalni W*-tol fuggetlen codec-et.

Na igen, en is gondolkoztam igy egy darabig. De szoval sokszor ugy
marad az, annyit mondok.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *