[FreeBSD] MPEG lejatszas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 22., Cs, 11:46:24 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 11:15:56AM +0100, Aries wrote:
> Explicit is meg lehet neki adni. Ez csak feature, vagy jobb lenne, ha
> pingvin alatt sem ismerne fel automatikusan?

Tudom en is megtalaltam. De ez egy olyan pelda volt ami jol mutatja,
mennyire Linux-centrikus a program. Egyebkent szerintem aki nem tudja,
milyen procija van, az... (es nem, azt mar a programnak kell tudnia, hogy
ha ez egy PIII akkor tud SSE-t, ha csak PII akkor meg nem. Ld pl bsd.cpu.mk
FreeBSD-n, ami pont ilyesmivel foglalkozik az ujabb verziokban.) Tehat
magyaran IMHO annyi elvarhato, hogy valaki azt meg tudja mondani, hogy neki
egy AMD K6-2-ese van vagy egy Celeronja. A tobbit meg a programnak kell
tudnia. Es maris nem vagy platformfuggo, ami mar onmagaban jo dolog.

> Lehet letolteni OpenDivx vagy mi a neve drivert is, ha az jobban tetszik.
> Van ra link az oldalrol.

Sajnos az avi-hoz is azt hasznal es ezert asszem nem megy nelkule, ami
nagyobb baj. Mert akkor akkor is kell hogy ott legyen, ha sose fogom
hasznalni. (nem probaltam ki, hogy mi van ha nincs ott, mivel FreeBSD-n le
se fordul.)

> Nezd. A win32-es dll-ek eleg jol optimalizaltak meg minden. Ilyen egyelore
> nincs pingvin alatt. De en azert orulok ennek a projectnek, mert igy legalabb
> tudok divx-et nezni :I

Orulok, hogy orulsz:-) Nem mindenkinek van keznel egy Linux gepe eleg sok
loerovel erre a celra, engem nem is ez erdekelt belole.

Na mindegy, valaki majd csak portolja FreeBSD-re es legalabb valasztasi
lehetosegnek meglesz.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *