[FreeBSD] MPEG lejatszas

Aries aries at bsd.hu
2001. Már. 22., Cs, 11:15:56 CET

Hell!

On Thu, Mar 22, 2001 at 10:43:36AM +0100, Adam Szilveszter wrote:

> Na csak, hogy visszaterjunk a sztorira... ma vegre megneztem. Ja, hat
> szoval erdekes, nagyon erdekes, de meg erdekesebb lenne akkor, ha nem
> tetelezne fel, hogy OpenSource == Linux. Igy sajnos elobb at kellene irni
> ugy, hogy esetleg ott is fusson, ahol nem pingvinelnek. (Kulonosen ajanlom
> mindenki figyelmebe a ./configure scriptet, amely ugy probalja meg
> megallapitani a CPU kepessegeit, hogy cat /proc/cpuinfo. Auuuuuuu!!!!)

Explicit is meg lehet neki adni. Ez csak feature, vagy jobb lenne, ha
pingvin alatt sem ismerne fel automatikusan?

> Aztan: windows codecek hasznalata: Broaf! Ennel azert mar legyunk
> igenyesebbek, az OpenSource nem hulladekkultura, ami csak a win arnyekaban
> bir eldegelni es magat csak ahhoz kepest tudja meghatarozni (ABM: Anything
> But Microsoft). Ha valamire nincs leiras, akkor az nem lesz es kesz. Nem

Lehet letolteni OpenDivx vagy mi a neve drivert is, ha az jobban tetszik.
Van ra link az oldalrol.

> kell nekunk se zart forrasu codec, se winmodem. Se VBScript. Terjen vegre
> mindenki eszhez. Ha ez igy megy tovabb, akkor elobb-utobb a fejlesztes nagy
> resze arra fog csak koncentralni, hogy hogyan lehet a windows programot
> Wine alatt futtatni oszt kesz. Mint ahogy a Corel mar most is ezt csinalja.
> Es az lesz a Linux mint tenyezo vege, szepen belep az OS/2 nyomdokaiba, ami
> szinten leginkabb mint "a masik" tudta magat meghatarozni, es dicsekedett

Nezd. A win32-es dll-ek eleg jol optimalizaltak meg minden. Ilyen egyelore
nincs pingvin alatt. De en azert orulok ennek a projectnek, mert igy legalabb
tudok divx-et nezni :I
bye,
--
    _    _