[FreeBSD] ext2

Gabor.K.Horvath at nokia.com Gabor.K.Horvath at nokia.com
2001. Már. 20., K, 12:51:20 CET

Udv

%-----Original Message-----
%From: ext Gabor Zahemszky [mailto:ZGabor at CoDe.hu]
%Sent: 20. March 2001 10:20
%To: freebsd at hu.freebsd.org
%Subject: Re: [FreeBSD] ext2
%
%Bocs, hogy nem maganban, de vitatkoznek:
Csatlakozom ;)
%2.0.x - OK, ro-ban
%2.2.x - nem OK sehogy
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Nekem ez itt megy...
2.2.18-cal, batortalan ro-ban.
%2.4.1(?) - OK, ro-ban (meg asszem rw-ben is probaltam, de nem
Ezt ma vagy holnap kiprobalom. Azert beleirni nem fogok ;)
%nagyon :-)
%	-t ufs -o ufstype=44bsd ha emlekeim nem csalnak.  Kb 2
%hete csinaltam.
%	Persze ehhez BSD disklabel tamogatas is kell a
%kernelbe, de onnantol
%mar szepen latja, hogy /dev/hdcX (X valahol 5 folott asszem).
%Es vegre latja
%a Solaris ES FreeBSD ES OpenBSD particiokat is, bar az
%OBSD-tol kohog, mert
%ugye naluk nem csak 8, hanem 16 particio is lehet egy slice-ban (no jo,
%nalam tan ketto van :-)
%
%ZGabor at CoDe dot HU

Visszaterve az ext2-re: asszem van egy olyan, hogy ext3, ami az ext2
tetejere hegesztett journaling kodbol all, de meg nem hallottam senkirol,
hogy hasznalna.
Viszont cserebe tenyleg valtozott az ext2 a 2.0 es a 2.2 kernelek kozt, de
nekem az ujabbal is mukodik a BSD ext2 kezeloje.