[FreeBSD] opera

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 14., Sze, 22:14:08 CET

On Tue, Mar 13, 2001 at 05:32:15PM +0100, Ferenc Szentpetery wrote:

> Bocs az off-topic-ert, de:
> Nemetorszagba keresnek UNIX-osokat (igaz, nem FBSD, hanem
> Solaris) 100 DM (brutto) oradijert. Egy napi fizetesbol sok memoriat lehet
> venni.

Az semmi. Ha valakinek nem csak sok memoria kell, hanem izgalmas melo is:

Nalunk a bolcseszkaron "budapesti koltsegvetesi szerv" hirdet
allast szerb, horvat, bolgar, roman, perzsa, stb stb stb egzotikus es kis
nyelvekbol nyelvvizsgaval rendelkezoknek, es jelentkezni egy mobilszamon
kell. Gondolom, kitalaltatok, kik ok... kar azert a sok naiv
bolcseszcsajert. Na ez mar tenlyeg OT, de jol illett a sorba...

"A legnagyobb szappanopera a Valo Elet(TM)" /En, ihletett pillanatomban/

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *