[FreeBSD] memoriafoglalasi gondok

Varga Gusztav borzos at sch.bme.hu
2001. Már. 12., H, 21:51:41 CET

	hali,

> char a[1000][1000][<x>];
>
> Nem tudom, miert nem jo, ha malloc-kal (stb.) adsz neki teruletet?
> Vagy ugy is megdoglik? (mondjuk akkor nem ertem)

	Igen, igy volt. Azert kerdeztem igy, mert arra voltam kivancsi, ez
miert nem mukodik. Az eredeti programot nem en irtam, es szerettem volna
ugy elintezni, hogy a masik oldalrol minel kevesebb modositasra legyen
szukseg - meg akkor is, ha ez nem tul szamottevo. malloc-kal mukodott, de
ugy erzem tanulsagos volt kicsit koruljarni ezt a stackes dolgot.
	bye,
			borzos