Vita

Haber Janos boci at witch.pmmf.hu
2001. Már. 12., H, 15:45:05 CET

Tisztelt mindenki.
Tortent eccer, hogy meguntam az a ...........linuxot, azaz nem meguntam
de elegem lett hogy 96M memoria nem eleg szegenynek, igyhat attertem
FreeBSD. Bar gondolom ez nem sok embert erdekel.
Szoval atteresem utan feliratoztam eme levlistara. A lista hangulata
tobb mint baratsagos volt, es epp azon kezdtem el gondolkozni hogy itt
(Pecsen) is letre ken hozni vmi klubbot, meg feliratkozni azon emberek
listajara akik tudnak CD-t irni.
Szoval Epp ezen gondolkodtam mikor elkezdett jonni ez a betoreses dolog.
Sajnalatos eme bug, de mi lenne ha tesztaznank 1x es mindenkorra, bar en
nem vagyok kompetens az ugyben es csak mint kulso szemlelo nezem az
esemenyeket,de sajnos mind2 felnek igazatadok, valamint egyiknek sem.
Nem vitatkozni vagy szintkozodni akarok. A lenyeg az, hogy mindenki
tevedhet. es legalabb 1x mindenkinek meg kell bocsajtani amennyiben
beismeri hogy hibazott. Ez mind a 2 felre igaz.
A masik hogy sokan vagyunk kezdok, es itt Pecsen (es a csatin) egyre
tobb embert sikerul ravenni hogy kiprobaljak a BSD-t, es szukseg van
mindenkire aki tapasztalt, hogy ezen kerdesekre valaszolni tudjunk.
Ezt a vitat nem lehet eldonteni. Viszont (attol fuggetenul hogy nem
vagyok hivo), ugy tartom , hogy mindenkinek jar egy 2. esely.
Remelem a levelem nem sertett meg senki, de a levlistanak es a csatiknak
is szuksegevan minden feliratkozott tag tapasztalatara, tudasara.
Tisztelettel:
egy listatag
byez. Boci.