background (Fw: hehehe)

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Már. 12., H, 13:19:37 CET

Tisztelt Publikum!

Az alabb olvashato level tovabbitasat mindeddig melloztem. Eljott azonban az
ido, es kezd elegem lenni - ugy is mint elnoksegi tagnak - abbol, hogy
ostoba beszolasokkal olyan embereket sertegessenek, akiknek eredetileg kozuk
nem volt a levelemhez, hisz veluk kesobb beszeltem, mint az alant olvashato
levelet megkaptam es a ket site "tartalmat" megneztem. Remelem vege lesz
ezzel a szemelyeskedesnek.

Javaslatok:

Az elmult napokban az ugy kapcsan a kovetkezokre jutottam:

1. Azt nem tudja senki megakadalyozni, hogy valaki bunozzon. Az, hogy
vannak, akik ezzel meg hencegnek is, az felhaborit. Erzuleti allapotomat
azonban - negativ iranyban - fokozza, hogy aki jobb belatasra akarja
teriteni a bunozot, az lesz a rossz fiu. Szemelyesen is kertem mar, hogy azt
publikalja mindenki, amit epitett, nem pedig azt, amit rombolt. Pusztitani
mindih konnyebb (pl.: elefant a porcelanboltban).

2. Az ilyen jellegu jelenseget minden eszkozzel meg kell akadalyozni. Ezert
kerem, hogy ugy a levelezo lista, mint a hivatalos, egyesulet altal
tamogatott IRC csatorna legyen ellenorzott. Ha valakinak nem tetszik a rend,
akkor jogaban all tavozni. Egyebkent az a velemenyem, hogy a renitenskedo
elemekkel nem vagyunk, es soha nem leszunk tobben, csak surubben!

3. A 2. pontbol kovetkezik, hogy kozze kell tennunk a hivatalos, egyesulet
altal tamogatott szakmai forumaink eleresenek modjat, meg annak az aran is,
hogy megnevezzuk a jelenleg nem az egyesulet hataskorebe tartozo
forumot/forumokat. Termeszetesen a forum az szakmai, nem pedig warez,
underground, cracker stb....

Alkoto hozzaszolasaitokat tisztelettel varom.

Udv:    Feri

UNIX *is* user friendly. It is just a bit selective about his friends.