[FreeBSD] memoriafoglalasi gondok

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Már. 10., Szo, 15:19:23 CET

Hello,

On Thu, Mar 08, 2001 at 06:44:50PM +0100, Varga Gusztav wrote:

> 	Ezuton szeretnem megkoszonni minden kozremukodonek a segitseget.
> 	Vegul is a vmparam.h-beli modositas mellett dontottem, megpedig
> azert mert a programot nem en irom, csak nalam irjak, igy kevesebb
> beavatkozas szukseges az eredeti forrasba.
> 	Megjegyzem meg, hogy a Sickboy altal leirtak is kikuszoboltek a
> problemat, koszonom neki is az otletet.

Most olvastam ezeket a "memoriafoglalasi gondok" cimu leveleket,
sajnos nem az osszeset, mert tulszaladt a D betum a Muttban.

Tehat ha minden igaz, ezt akartad

char a[1000][1000][<x>];

Nem tudom, miert nem jo, ha malloc-kal (stb.) adsz neki teruletet?
Vagy ugy is megdoglik? (mondjuk akkor nem ertem)

Udv

Mico