[FreeBSD] cd9660: Operation not permitted

Gabor Zahemszky ZGabor at CoDe.hu
2001. Már. 7., Sze, 12:03:06 CET

On Tue, Mar 06, 2001 at 09:57:21PM +0100, Gabor Dolla wrote:
> Kedves Bela!

Kosz, orulok, hogy az uj nevem feltunt!

> errol az jut eszembe, hogy nekem ez is egy a soha meg nem valosulo
> terveim kozul, vagyis olyan listaszervert irni, amelyik intelligens
> es a bejovo levelet ertelmezi, es visszakuldi a feladonak, hogy
>
> Haver! Szerintem ezt mar masok is megkerdeztek, es a kovetkezo
> valaszokat kaptak:
> .... (ide valaszok beidezese)
> De ha megis, vagy a fenti valaszok nem kielegitoek, hat kuldd el ujra, es
> akkor tenyleg megjelenik a listan.
> Csa
> az okos listaszerver

Hm.  Azert azt megkerdeznem, hogy biztos vagy-e benne, hogy egy ``egyszeru''
listakezelobe mesterseges intelligenciat rakni feltetlenul udvozito
megoldas-e.  Mert amennyire tudom, mondatelemzes nelkul, egyszeru szo
talalati arany alapjan igen nagy lenne a melletalalati arany.  No most a
mondatelemzes meg nem feltetlenul mesterseges intelligencia, de mondjuk ha
mar Te irod, akkor remenyeim szerint a magyar nyelvu listakon is mukodne ez
a funkcio, a magyarban viszont mar nincs messze ez a ket funkcio.  Ezt
persze ugy mondom, hogy mind a mondatok szemantikai elemzeserol, mint a
mesterseges intelligenciarol annyit tudok, hogy mar lattam embert, aki
latott olyat, aki ezzel foglalkozik.  Persze ezeket el lehet felejteni, es
lehet sima szogyakorisag alapjan dolgozni, de azert megis ki kell szedni,
hogy mi is a kritikus abban a kerdesben, ami beesik es amire azt akarod
valaszolni, hogy ok haver itt a valasz.  Persze ha valamit felreertek, akkor
javits ki, ez mostani agyi allapotomban minden tovabbi nelkul elkepzelheto.

en, a bela
ZGabor at CoDe dot HU

--
#!/bin/ksh
Z='21N16I25C25E30, 40M30E33E25T15U!' ;IFS=' ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ ';set $Z ;for i { [[ $i = ? ]]&&print $i&&break;[[ $i = ??? ]]&&j=$i&&i=${i%?};typeset -i40 i=8#$i;print -n ${i#???};[[ "$j" = ??? ]]&&print -n "${j#??} "&&j=;typeset +i i;};IFS=' 0123456789 ';set $Z;X=;for i { [[ $i = , ]]&&i=2;[[ $i = ?? ]]||typeset -l i;X="$X $i";typeset +l i;};print "$X"