Intranet firewall

Gábor Sebestyén gabor.sebestyen at freemail.hu
2001. Már. 5., H, 16:07:38 CET

Üdvözlet a listának!

Most iratkoztam fel frissiben, máris feltenném első kérdésem.

Szeretnék egy intranet szerver firewall-ját beállítani az rc.firewall
script segítségével. A "simple" megfelelne nekem, mert a szervernek két
interfésze van, egy befele a belső háló fele levő és egy kifele,
kábelmodem irányába. Maga a háló jól üzemel. A gép maga egy egyszerű
Pentiumos nyavalya (természetesen) FreeBSD 4.2-vel.

Beállítottam ennek a két interfésznek az adatait a "simple" opció alatt,
majd kipróbáltam a scriptet, melynek eredményeképp a firewall azonnal
lezárt minden irányba, no ping, restart. Majd próbálgattam még tovább,
de a hatás ugyanaz.
A script sima nyitott, nat-olt formája működik, a "simple" viszonyt lezár.

Mit rontottam el vajon?

Előre is köszönöm minden hozzáértő szakember segítségét!
Üdvözlettel:

Sebestyén Gábor