[FreeBSD] pvm

Szigeti Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2001. Már. 5., H, 13:31:27 CET

> PVM-nek csak akkor van ertelme ha a programjaim is eszerint mukodnek? Vagy
> majd o szetosztja a furtokben es nem kell vele foglalkozzak? A
> dokumentacio alapjan az elsot vettem ki, vagyis ha a programom nem
> illeszkedik a PVM-hez akkor nincs ertelme.

Nyert. A PVM nem mas, mint egy library, amely elsosorban uzenetkuldozesre
szolgal. Ami erdekes benne, hogy heterogen kornyezetben mukodik, nem kell
tudnod a bytsorrendet stb. GYak egy virtualis gepet csinalsz, es abban
futnak a processzeid. De neked kell megirni a kommunikaciot.

Volt egy Hence nevu X-es tool, amellyel grafikusan tervezhettel, es o
generalt kodot. Hogy fejlesztik-e meg nem tudom, de a sztaki is csinalt
valami hasonlo eszkozt, de az nem free.

Szabolcs (anno pvm-bol irttam diplomamunkat :-)