[FreeBSD] Bucsu

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Jún. 29., P, 12:06:49 CEST

Attila Nagy wrote:

> Hello,

> Nocsak. Villamossagtan/matek szigorlat? Vagy allamvizsga?

> Szerintem ahhoz, mint minden normalis szakmabeli: keresd gennyesre magad
> ;)

Nem akarok veszmadarkodni, de akik gennyesre keresik magukat,
altalaban diplomasok. Es a gennyesre keresesrol is - tapasztalataim
szerint - mas fogalmuk van a havi 20 ezerbol elo hallgatoknak es
megint mas pl. a csaladosoknak.
Ezzel egyutt egy kis szerencsevel a kollega kifoghat egy turheto allast.

> Ne add fel. Szerezz egy modemet es hasznald a freemailt :)

Ha csak ezt a listat nezed meg, nem is lesz nagy a szamla.

> Nagy kalappal a hetfohoz, akarmi is legyen az.

Csatlakozom.

SzeFe