[FreeBSD] Re: uptime (OT: Compaq sold Alpha)

Aries aries at bsd.hu
2001. Jún. 29., P, 00:12:08 CEST

On Tue, Jun 26, 2001 at 10:28:31PM +0200, Szabolcs Szigeti wrote:

> Az is jo, hogy a top10-ben van egy ismeretlen OS, van egy SunOS a tobbi
> pedig BSD es Linux. Most a comercial OSeknek vagy nem nezik az uptimejat,
> vagy tenyleg nincs nekik ilyen hosszu. (Vagy neha van rendszerkarbantartas
> :-)
>
>  Ugyanebben a listaban ket gep van, amely most is mukodik, mindketto
> FreeBSD. 2.2.5, tehat ezeknek megvan az eselyuk, hogy feljebb keruljenek.
>
> Ezek szerint ez a verzio egy stabil rendszer!

Vagy nem hasznalja senki. Szerintem csak azt a gepet nem kell rebootolni,
amit nem hasznalnak vmi intenziven, ugyanis az ujabb programoknak ujabb
libek, ujabb kernel kell, akkor meg kell neki az ujrainditas.

Egyebkent miert jo ez az uptimerekord dolog? A szomszedban van egy diofa,
annak igen nagy mar az uptime-ja, idosebb mint az Egyesult Allamok :-) Na,
azt tessek lefolozni :)
bye,
--
    _    _