[FreeBSD] openbsd filtering bridge

Gabor.K.Horvath at nokia.com Gabor.K.Horvath at nokia.com
2001. Jún. 25., H, 12:58:46 CEST

Udv

Kiprobaltam vegul az ftp proxyt, de nem tett semmit...
az le van irva egy ket helyen, hogy NAT nem megy ha bridget hasznalok(kell
neki IP). Az is hogy az ftp proxy fugg a NAT-tol. az nincs hogy bridgen ne
menne a proxy. csak a NAT nem mukodik ;)

mindenesetre nem mukodott. bar tul sokat nem kiserleteztem meg vele.