[FreeBSD] "Nem latom" fajlok.

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Jún. 22., P, 16:05:09 CEST

Hello,

> Van softupdates.
cvsup es make world...

> Ezt mire erted?
Tobb helyen (itt is) felmerult mar, hogy az IDE diszkekben levo cache neha
megfogja az adatokat, a softupdates pedig arra epit, hogy amit o odaadott
kiirasra a diszknek az ra is kerul a platnikra.
Ha ez nem tortenik meg, az is elkepzelheto, hogy nem szabadul fel a hely,
a softupdates ezt amugy is szereti kesleltetni (es ezert nem ajanljak root
particiora, mert frissiteskor gyorsan betelik)...

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758