[FreeBSD] OFFTOPIC.: Akar kozuletek valaki legiiranyito lenni?

berta berta at beco.hu
2001. Jún. 19., K, 07:40:17 CEST

Tetszik!
> 5 feleves a kikepzes, felsofoku vegzettseg, angol nyelvvizsga
> max. 28 ev, reporvosi, es meg egy par dolog van ami kell
> hozza - a szerencsen kivul.
OK,
- felsofoku vegzettseg meg van, (10 felev!)
- angol nyelvvizsga meg van,
- 28év, majdnem kétszer meg van,
- koromhoz kepest jok a leleteim,
- van egy par dolgom is, de aminek orulok, a ket kutyam es macskam
- szerencset nem probaltam, nem lottozom :-(

> keresni jol lehet vele - ezt tapasztalatbol tudom.
- ez csak akkor problema ha penzrol van szo,
  egyebkent megteszi a grep vagy az awk.
> szoval, akit erdekel irjon!
Hogy latod, volna eselyem?
udv