[FreeBSD] chvt

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Jún. 18., H, 18:12:02 CEST

On Mon, 18 Jun 2001, Gabor Zahemszky wrote:

> Szia!
>
> Mivel nem tudom, a chvt hogy mukodik, nem ertem a kerdest.  Ha nem csak
> a kimenetet akarod, akkor mit?  Mert mondjuk ha a bemenetet, akkor
> nem ertem, a sima < miert nem jo.  Ha meg mast, akkor mit?

Hihetetlen, de vannak interaktiv konzolos programok is :-)))) (ha az
interaktiv, teljes kepernyos, menus csodak ki- es bemenetet is at lehet
iranyitani, akkor elore is bocsanatot kerek tudatlansagom miatt)
Komolyra forditva: van linuxon egy open nevu program is, ami tudja ezt.
Nincs veletlenul FreeBSD-re portolva?

                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."