[FreeBSD] menozes (OFF) - Megszolitottak!

Zelenak.Gabor at ans.lri.hu Zelenak.Gabor at ans.lri.hu
2001. Jún. 18., H, 09:53:51 CEST

Udv minden lista olvasonak,

[elore szeretnem bocsajtani, hogy a tovabbiakat csak
az vegye fel, akinek inge...]

en kerek elnezest, amiert ezt a konyvtaras dolgot felhoztam!

...azert, ha megis lenne olyan szituacio, amikor a konyvtarak
ilyen modon elhatalmasodnanak, nyugodtan ki lehet probalni
azt a ket parancsot (jelesul: mv(1), rmdir(1)) - amelyeket, ha
ugyesen script-te gyur valaki, akkor el lehet banni a formedvennyel.

ezt az egeszet pedig semmi keppen NE(!!!) nekem tulajdonitsatok,
sem mint felesleges okoskodast, sem mint - szerintem igen
szep - megoldast, hanem a Unix nevezetu operacios rendszernek!!!!

 - ha "O" nem lenne, akkor mi sem lennenk itt most... <snitt>

amugy egy ausztral true64-es kollega RE-je volt az "elso" a
beerkezo valaszok kozul, amelyik telitalalatnak bizonyult: a neve
James Sainsbury.

megegyszer, elnezest kerek mindenkitol! - en hibaztam
(csak tudnam, hol?!)

tisztelettel:

ZG