[FreeBSD] menozes (OFF)

bishop bish at inf.elte.hu
2001. Jún. 15., P, 14:34:58 CEST

Gabor.K.Horvath at nokia.com wrote:
> flame on
>
> Puff. Ha ez menozes es nem segitokeszseg akkor en vagyok a paranoid.
> Tehat ha jol ertettem az emberek azert valaszolnak a kerdesre (lemyegtelen
> milyen forrasbol) mert menok akarnak lenni. nem azert mert segiteni akarnak.
>
> flame off

nezd, az ha valakinek akar csak egy lista miatt hire megy az kesobb
konkretan
mint akar egy munkaajanlat is megjelenhet. pl a bsd ma kezd olyan
divathullamma
atcsapni mint egykor a linux tette. egy ilyen divathullamra pedig az a
jellemzo
hogy aki meglovagolja az kesobb sokat profitalhat belole... az
egyesuletek ennek
tipikus peldai, egy X egyesulet vezetoi szamara eleg jol hasznalhato
referencia.
(persze csak az a problema ha a tudas nincs aranyban...)

ez tipikusan nem a BSD-re all egyelore, viszont itt is hatalmas
valtozasok tortentek
az egy-ket evvel ezelotti felallashoz kepest. (kicsit talan higult a
lista)

ez a lista azert egyelore eleg szinvonalas, foleg mivel vannak olyan
emberek akik
tudnak valaszolni openbsd v netbsd kerdesekre. nem-PC platformon is.
szoval ez a
``menozes'' dolog meg nem jellemzo (illetve kicsit csak).

de elegge betenne (legalabbis nekem) ha holnaptol ozonlenenek a kerdesek
hogy
hogy kell quake3mat rakni bsd-re meg mert nem indul az mc ;)

> Elnezest.
ugyan, ami inhuvelygyulladast nem kapok a gepelestol addig no problem :)

--
|-< | | \ \ | |=| || || || |-' <bish at inf.elte.hu> iRC: #coders.hu