[FreeBSD] [crow at kapu.hu: Re: lil' exim format bug]

bishop bish at inf.elte.hu
2001. Jún. 15., P, 13:00:02 CEST

Nohl Attila Rajmund wrote:
> Ha tudom, hogy melyik FAQ-ban vagy HOWTO-ban olvastam a temarol, akkor
> miert ne adjak ra pointer-t a kerdezonek? Vagy csak a guruknak szabad
> valaszolni, es nekik is csak fejbol? Ez utobbi nem megy.

nem, imho az a korrekt.
(de mivel altalaban a google is megadna a url-t, ezt rtfm-nek es
sertonek erzik
egyesek... masreszt szerintem olyan kerdest amire van howto nem kellene
feltenni)

en csak azon szoktam rohogni mikor tudom melyik faq-bol olvasta a pacak
amit beir
de ugy tesz kozben mintha vmi nagy expert lenne es sajat kutfobol nyomna
:)

bye

--
|-< | | \ \ | |=| || || || |-' <bish at inf.elte.hu> iRC: #coders.hu