[FreeBSD] mi lehet az 1978as porton, kiegeszites

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jún. 14., Cs, 14:49:22 CEST

On Thu, Jun 14, 2001 at 02:38:41PM +0200, berta wrote:
> Kiegeszites:
> A rendszergazda visszairt, Win9x-es gep keresi az 1978as portot.
> Lehet hogy ez kozvetlenul nem is unix-os problema.
> Pl. Bo kliens keresi a gazdajat?

Aki keres/szaglasz/tcpdumpol az neha talal... aztan johet a kereses az
erintett win gepen az utobbi idoben erkezett, pl Tim McVeigh kivegzeserol
keszult filmnek alcazott Sub7 cumok utan. A vilag nagyon erdekes, csak meg
kell keresni a valodi valtozatossagot(tm)...

(win DOS boxban: netstat -an, aztan pl www.sysinternals.com-rol letolteni
egypar ugyes utilityt, azzal sok mindent ki lehet nyomozni)

=> snitt
<ficko> "Vajon milyen lehet a szomszed csaj a zuhany alatt?"
<noci>  "Ez a ficko nincs mar veletlenul a korozesi listan?"
<ficko> "Nem kellene mar nekunk is egy jo kis reklam?"
<ficko> "Hogy allnak a penzmoso szamlaim?"

A**** Internet a ***** csoport tagja.
Hogy azt kapd a vilagbol amire szukseged van.
Minden nap.
=> snitt

(Bocs tul sok Juventust hallgattam tegnap ugy tunik:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *