[FreeBSD] tanulsagos eset - nincs uj a nap alatt (part III.)

Szabolcs Szigeti szigi at ik.bme.hu
2001. Jún. 14., Cs, 11:48:38 CEST

> azt szerettem volna erzekeltetni, hogy az a megoldasi kiserlet,
> miszerint le kellene menni a lista legaljara... nos, valahol
> (a konyvtar nevenek hosszatol fuggoen) feluton - stilszeruen
> levego hijan - elszallna a "pathname too long" sirammal.
>
> mi lehet tehat a megoldas?

Hali!

miert lenne baj? ha a ciklusban futtatott mkdir ize; cd ize mukodik, akkor
miert ne mukodne ugyanez mkdir nelkul?

Ha mar nem tudsz tovabb lepni, akkor pedig ciklusban cd ..; rmdir ize es
kesz vagy.

Ha meg random directory nevek vannak, akkor minta alapjan kell maszkalni, de
az elv ugyanez.

Szabolcs