[FreeBSD] Which OS is fastest for High Performance Network Applications?

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Jún. 8., P, 22:18:42 CEST

> Írási cache, hozzáteszem.

en nagyon nem kovetek mar regota semmilyen listat :) igy nem vagyok kepben
(ok, a cache kikapcsrol mar hallottam, lehet, hogy ezen a listan volt :)
szoval, ha en tudom, hogy az en ide-s vinyom tuti jo cache-u, akkor
kezzel visszakapcsolhatom ?
regen volt valami feketelista, es ha X cuccod volt, akkor tudta a rendszer
hogy az szar, es automatikusan tett valamit
ezt az ide cache-t is lehetne valami fekete listaval kezelni szerintem
ami azert jobb megoldas, mint egyszeruen kikapcsolni, mert van szar ide-s
vinyo is. a vinyok mekkora resze lehet szar ? arrol nem beszelve, hogy gondolom
ha X gyarto kihoz egy gyenge sorozatot, akkor majd 6 honap mulva kihoz
egy jobbat.
vagy legalabb egy olyan listat csinalnanak, ahol a tuti jok lennenek
es azokat automatikusan engedelyezne...
mikor lesz journaling filerendszerunk ?
es 1ebkent is.

Gabor