[FreeBSD] Which OS is fastest for High Performance Network Applications?

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jún. 8., P, 12:03:53 CEST

Hello,

On Fri, Jun 08, 2001 at 11:47:38AM +0200, Gabor Dolla wrote:

> regebben lehetett az ufs is aszinkron. ez mar megszunt ?

Nem, most is lehet az.

> meg mindha szo lett volna arrol, hogy az aszinkron nem biztonsagos,
> es ezt is hozza kell tenni a teszthez, hogy a biztonsagnak ara van
> (performance), bar szerintem egy aszinkron linux filesystem is biztonsagos...
> ezt persze lehet magyarazni annak, akinek adatvesztese van :)

IMHO egy softupdates-el ellátott szinkron UFS *sokkal* biztonságosabb,
mint az a másik, és elég gyors is.  De hozzáteszem, nekem is az a
tapasztalatom, hogy BSD-vel lassabbak a fájlműveleteim.  Pedig itthoni
gépen aztán nem nagyon érdekelet a biztonság, async, meg minden, és
észrevehetően lassabban megy egy-egy rm -rf, mint anno linux-szal...
persze kit érdekel, már rég linuxoztam.  Viszont ha több rm -rf megy
egyszerre, meg swappel is a gép, meg ...  hát akkor ott aztán a Linuxnak
nyoma sincs.  Pont tegnap telepítettem ezt a Linuxot az ISI kártya miatt,
Cel 433-as, alig használom valamire, érezhetően lassabb, ha csinálnia kell
valamit, mint a FreeBSD.