[FreeBSD] Which OS is fastest for High Performance Network Applications?

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Jún. 8., P, 11:47:38 CEST

> Engem leginkabb a "creating 10,000 files in a single directory" teszt
> fogott meg. Igazi real world teszt :)
>
> Egy aprosagot azert elfelejtettek:
> a Linuxnal az ext2 ugyebar aszinkron van csatlakoztatva, a FreeBSD-nel
> az UFS pedig szinkron modon. Ez jelentos visszaesest produkal ebben az
> esetben, nem is beszelve arrol a javitasrol, amit a 4.2-4.3-STABLE kozott
> tortent (dirpref+softupdates).
> Azt hiszem korrektebb eredmenyeket kaptak volna, ha minden rendszernel
> azonos modon hasznaljak a fajlrendszereket (vagy mindenhol szinkron, vagy
> mindenhol aszinkron mountolva)...

regebben lehetett az ufs is aszinkron. ez mar megszunt ?
meg alkalmazastol fuggoen meg lehet a noatime-ot is hasznalni, pl squid
meg mindha szo lett volna arrol, hogy az aszinkron nem biztonsagos,
es ezt is hozza kell tenni a teszthez, hogy a biztonsagnak ara van
(performance), bar szerintem egy aszinkron linux filesystem is biztonsagos...
ezt persze lehet magyarazni annak, akinek adatvesztese van :)

Gabor