[FreeBSD] mod_php4 es smtp

Tamas Amon sajt at amon.hu
2001. Jún. 6., Sze, 00:20:50 CEST

Hello,

Tamas Amon wrote:

> hello,

> pontosan fejbol nem tudom, de a php egy sendmail nevu progi-t keres a
> levelek elkuldesehez. Ezt at lehet allitani a php4.ini -ben (azt hiszem
> /usr/local/etc/php4).
>
> Egyebkent SMTP-n nem, csak lokalisan tud levelet kuldeni...

Ha mar itt tartunk, nekem is volt egy ilyen problemam, akkor le kellett
programozni a dolgot. Egy ilyen socket-es dolog volt. Sajnos mar nincs
meg, de nem nehez ujra megirni, sot talan le is lehet tolteni hasonlot,
bar, amikor irtam nem talaltam ilyet.

Esetleg megoldas lehet, egy olyan progi, ami a senmail helyet mukodik,
es attudja masolni a levelet az SMTP szerverre.

--
Amon Tamas
sajt at amon.hu