browser korkep

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Júl. 31., K, 18:31:07 CEST

Hali!

Két levélből egy,

> Mi a helyzet az oldalak megjelenésével (tehát a Javán kívül)?  Meg fogom
> nézni...  engme ugyanis a Java hiány kevésbé zavar, mint az, hogy itt van
> ez az 1000 féle böngészőnek nevezett szutyok, és egyikkel sem tudok
> nézelődni.  Még az Opera és a Konqueror úgy-ahogy...

Hát nem volt eddig gondom vele, jó bevallom a html részét nem igazán
vettem nagyító alá, de megteszem ma este még és megírom mi volt.

> szimpatikus, nincs flash lejátszás :-))

Oké, arra a Netscape alkalmatlan és más ötletem nincs, kivéve egy
ports-ból felrakható kis programocska, a flashplayer, ami stand alone,
tehát nem magában fut, na azt eddig nem sikerült kiakasszam.

ciao
a.x

---
The choice is yours!