root particio csere 2

Aries aries at bsd.hu
2001. Júl. 23., H, 19:45:09 CEST

Hell!

Nemregiben ujraparticionaltam a winyomat. Felkerult
ra a FreeBSD meg a win2k (muszaj, mert nincs rendes bongeszo unix
ala :(

Kerdesek:
- A win2k bootmanagerjet felul szabad irni? Pl. GRUB-bal huzta mar
  be vki? Gondolom igen, mert a bootmanagerje mintha dos-os lenne,
  legalabbis a betolteni kivant bootsectorokat csak ugy tudja behuzni,
  ha elotte az ember kiirja egy fajlba... (no comment)
- CD-rol bootolva (egyelore csak onnan megy) a FreeBSD beszolt, hogy
  az ad0s1h -mnak megromlott a superblockja. Egye fene, egy eletunk
  van, fsck -y . Ez kerreg is, meg kismillio dolgot remove-ol. Nem
  atmozgat, remove-ol. Miutan kiorvendeztem magam, reboot. Aztan ugyanez
  a szitu, csak mar nem remove-ol semmit. Nem tudok bebootolni rendesen,
  mert mindig baja van. Tipp, otlet?

bye,
--
    _    _