[FreeBSD] kerdesek

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Júl. 23., H, 16:21:26 CEST

Hello,

> 1. Igaz-e, hogy a win2000 bsd kodot hasznal a halozati reszhez? Es ha
> igen, akkor hol lehet errol olvasni?
Ezt a Microsofttol kerdezd, bizonyitekot a forraskodban talalhatsz.

Volt mostanaban egy fellangolas, a Wall Street Journal cikkezett rola, de
mint mindig, "perdonto" bizonyitekokat most sem talaltak -ha jol
emlekszem.
Aki az elozmenyekkel nincs tisztaban megkerdezhetne, hogy miert jelent
egyaltalan ez problemat, hisz a BSD licensz megengedi ezt a fajta
felhasznalast. Nos problemat azert jelentett, mert a Microsoft
rendszeresen lehordja a szabad forraskodu szoftvereket, illetve itt
speciel egy nyilatkozatra is reagaltak, majd a tobbiek megirjak kiere :)

> 2. A sysinstall-ban milyen ftp szervert lehet (erdemes) hasznalni, es
> hogyan (tvnet halozatabol), illetve az ftp.hu.freebsd.org miert nem
> mukodik ilyen szempontbol. Vagy hogyan lehetne mashogy megoldani az
> installalast errol a szerverrol.
Azt erdemes hasznalni, ami gyors es megbizhato a te nezopontodbol. Ezt
csak probalgatassal tudod kideriteni.
Az ftp.hu.freebsd.org valoszinuleg azert nem megy, mert olyan IP cimekrol,
amelyek nem rendelkeznek PTR rekorddal (reverse) nem hajlando beengedni.

Hogy ez miert jo, nem tudom, engem sokszor "kenyszeritett" mar mas szerver
hasznalatara, hisz a legtobb frissen telepitendo gep olyan IP-t kapott,
ami nem volt regisztralva.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758