[FreeBSD] Terminal szerver

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Júl. 18., Sze, 08:04:15 CEST

hello,

On Wed, Jul 18, 2001 at 07:44:48AM +0200, Miklos Magyari wrote:

> csinalt mar valaki FreeBSD-s PC-bol terminal szervert? Valami olyasmire
> gondoltam, hogy egy gyengebb gepbe (default 2 soros port melle)
> beszerzek meg soros port kartya(ka)t, aztan rakotogetem a szerverek
> konzolportjaira.
> Mindenfele hw illetve sw otletet szivesen veszek. Konkretabban:
> - milyen soros port kartyat lehet beloni FreeBSD ala

Szerintem a legtobbet.  Anno kerestem en is ilyet, ket felet sikerult
kiprobalnom, tok noname, mind a ketto ment FreeBSD-vel.

Naluk erdemes probalkozni, segitokeszek: www.gamaxnet.hu

> - ismertek-e olyan terminal progit, aminel nem kell minden alkalommal
> konfigolgatni, ha masik portot akarok valasztani
>
> A legszebb persze az lenne, ha a keszen kaphato TS-ekhez hasonloan
> minden szerver mas telnet porton lenne elerheto, de most hirtelen nem
> latom, hogy ezt hogy lehetne megoldani.

Lattam erre valamit ports-ban, de amugy ez a telnetes dolog nem lehet vmi
nehez... egy cu -l /dev/cuaaxxx kell, inetd-s vagy hasonlo megoldassal
elinditod az egyes portokon...

Udv,
Mico

Btw. nekem is igy van ket gep konzolja.