[FreeBSD] FreeBSD->Dell PowerEdge2400/Adaptec AIC7880

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2001. Júl. 18., Sze, 07:37:44 CEST

udv,

> Tehat adott egy Dell PowerEdge 2400-as szerver, amiben a diszkek egy
> Adaptec AIC 7880-as SCSI kontrolleren lognak. Annyit megneztem, hogy

bocsanat, a baj az volt, hogy a fenti vezerlo tenyleg benne van, de van
benne egy masik (szinten Adaptec alapu) RAID controller is, valami Dell
PERC/2i, amit azonban alapbol semmilyen oprendszer nem ismer.
FreeBSD-hez elvileg talaltam valamit, majd megprobalom beloni. Egyelore
athidaltam a problemat azzal, hogy a 7880-ra rakotottem egy vinyot es
azzal siman megy.

koszi,
Miki