[FreeBSD] FREEBSD.HU!

Gabor Suveg gsuveg at sgsystem.com
2001. Júl. 16., H, 18:06:19 CEST

On Mon, 16 Jul 2001, Antal Rutz wrote:

>    Várjuk azon személyek jelentkezését, akik tudnák hasznosítani a véletlenül
>      nekünk regisztrált freebsd.hu domaint!  A domain átadási ára a normál
>                                regisztrációs díj.
>                    Jelentkezni itt<webmaster at mixim.hu> lehet.
>  Kérjük, csak olyanok jelentkezzenek, akik tudnak és akarnak is valamit kezdeni
>                        vele, domainbrókerek kíméljenek."
>
> hmm?
koszonjuk.
mar felvettem a kapcsolatot a ceggel. es az egyesulet kapja a domaint, ami
a heten el is lesz intezve.

p.s. segitseget, tamogatokat szivesen elfogadunk a karbantartashoz.

best wishes,

Gabor Suveg <gsuveg at sgsystem.com>             http://www.sgsystem.com
--
Unix isn't just #include <linux.h>, i386, ILP32, ELF, ...!