[FreeBSD] Meg par szo arrol a hires Sys Admin magazin tesztrol

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Júl. 15., V, 17:05:38 CEST

Hello,

> Azt hiszem a -stable-n is azt írta valaki, hogy ez van.  Én is
> megkérdezem majd, hogy milyen Linuxot raktunk rá, hátha. (annyira
> emlékszem, hogy grafikus volt a telepítője)
Igen, olvastam, csak valahogy a sajat tapasztalataim mast mutatnak.
Igaz ezek win95-tel (meg csak nem is a masodik valtozattal) es linux
2.0-val, vagy 2.2-vel szulettek.
Viszont ha a Linux automatikusan bekapcsolja a WC-t az SCSI diszkekben,
ami ellenjavallt a TCQ-val egyutt, amit en legalabbis mindig bekapcsoltam,
akkor erre meg az async mountolt fajlrendszer, hat hogy is mondjam :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758