[FreeBSD] Meg par szo arrol a hires Sys Admin magazin tesztrol

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Júl. 15., V, 16:33:24 CEST

Hello,

> Nem tudom.  5 db Seagate vinyót vettünk -> ezekből egyet próbáltunk ki
> Linuxszal, még RAID kártya nélkül, és azon az egyen, ami Linuxban
> járt, be volt kapcsolva a cache, a többin ki...  Seagate Cheetah 36
> gigás / 10000 RPM / 16MB cache gagyi.  Levettem róla a cache-t, mert
> úgy illik, de ha minden igaz, a hetekben lekerülnek róla az adatok és
> lesz pár napom arra, hogy szórakozzak vele, szépen visszarakom a
> cache-t és megnézem, mennyivel gyorsabb, és hogy elveszti-e az
> adatokat, ha lehúzom róluk az áramot.  (16 MB cache-be elég sok adat
> fér :))
Erdekes. A jovo heten en is utananezek. Azonban fura, hogy ha ez igy van
miert volt nalam egy rakas diszknek kikapcsolva a WC a Linux alatt...

Windows detto.

Utanajarok, ha el nem felejtem :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758