X alatti valtos billentyuzet

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Júl. 9., H, 03:37:02 CEST

Hello!

Csak, hogy meglegyen az archivumban, valaszolok onmagamnak :)

Nemtudom honnan szereztem de ha valaki hajlando kirakni valahova akkor
elkuldom neki van egy hunkey.map nevezetu file, ebben benne van alapban a
valto, tehat eleg csak az X alatt beallitani amit akarsz, nem kell a
valtast beloni. Ha valakinek kell szoljon es elkuldom vagy kirakom
valahova.

Tovabbi beallitasok, a /etc/XF86Config:

   XkbLayout       "hu(hu_US)"
   XkbOptions      "grp:ctrl_shift_toggle"

Ide barmit lehet, akar csak shift_toggle is mehet, ujraindit X es lon szep
magyar ekezet. Egy fontos, ami miatt nem ment nekem eddig, volt egy ilyen
sorom a configban 'Xkbdisable', nos igen nem artana figyeljek.

Meg arra erdemes vigyazni, hogy az adott home-ban van a .xinitrc, ebben ha
barmi xmodmap betoltes van akkor ki kell kommentezni,

ciao
Yanesa

PS. tudom rosszul jar az oram :)